torsdag 3 februari 2011

Äntligen februari!

Efter en mycket seg januari har läslusten äntligen kommit tillbaka (vilket är tur med tanke på att ynka en bok hanns med under januari). Ser med glädje fram emot Stinas valda tema och kommer nog att börja med Neil Gaimans bok som Stina visst snart ska ha läst ut. Har inte orkat mig ner till biblioteket för att låna några andra (har ju dock en hel hög andra böcker här hemma som också ska klämmas in under året) så har du lånat några kanske jag kan sno någon av dig, Stina?!

2 kommentarer:

  1. Det har varit en seg start för mig också i år, det har varit så mycket annat att göra. Men nu är jag också på G. Februari kommer att bli en bra bokmånad, det känner jag på mig :) // Stina

    SvaraRadera
  2. Det tror jag också, många bra böcker ska hinnas med! //Sofia

    SvaraRadera