tisdag 27 april 2010

Till sjöss igen

Jahopp, så var det dags att gå till sjöss igen. Är tillbaka på torsdag eftermiddag och då har jag förhoppningsvis någon utläst bok att rapportera in. Planerar att i alla fall läsa ut Hålan och förhoppningsvis ytterligare en bok. Det är ju snart slut på månaden så det är dags att sätta fart. Ha det så bra så länge så hörs vi! Och Stina, kom ihåg att krama lilla stumpan och Freddie från mig! Kanske kan jag se fram emot ytterligare en omgång av Gissa arkeologen tills jag kommer tillbaka?

3 kommentarer:

  1. Jag har kramat dem båda två (till Iris förtret) så oroa dig inte,jag tar hand om de små när du är borta. Jag och Iris hade en trevlig skinkstund igår :) Ska fundera ut någon bra arkeolog innan veckan är slut, vänta och se bara.

    SvaraRadera
  2. Vad sägs om Göran? Han är en bra arkeolog ;)

    SvaraRadera
  3. Klart han är, men han är ju inte direkt fiktiv. Tack och lov :)

    SvaraRadera