lördag 20 augusti 2016

Hallelujah!

Hallelujah och prisa Gud - äntligen har renoveringshetsen lagt sig här hemma och gjort att jag fått lite tid för vår kära Boktriangel igen. Under sommaren och våren har all ledig tid lagts på målning, tapetsering och fix i köket och Aarons rum, men nu är vi äntligen klara och har bestämt oss att ta en paus innan vi drar igång nästa projekt (som är att måla om hallen och trappan). Nu tog vi tyvärr inga före-bilder vare sig i köket eller i Aarons rum men efter allt hårt slit kanske det kommer upp några bilder så småningom även om det knappast är bokrelaterat alls, he he.

I alla fall så tyckte jag att det var väl värt att fira mitt första inlägg sedan i maj månad med en cover av en av mina favoritsånger, här i Bon Jovis tappning (som ärligt talat kanske inte är den bättre jag hört):

// Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar