fredag 23 april 2010

Skepp ohoj!

Jupp, nu är jag tillbaka igen efter att ha spenderat fyra dagar till sjöss (utan internet och en stor del av tiden även utan mobiltäckning- hur har jag klarat det?). Tog med mig "Hålan" som jag planerat att läsa ut under dagarna, men givetvis hann jag inte ens öppna den eftersom det var fullt upp från morgon till kväll. Förhoppningsvis blir det istället tid till att läsa lite under helgen.

Eftersom jag är tillbaka igen tänkte jag också lägga ut de sista ledtrådarna till Gissa arkeologen. Kommer inom kort!

//Sofia

3 kommentarer:

  1. 4 dagar utan internet - vilken mardröm!!!!

    SvaraRadera
  2. Vad gjorde du fyra dagar på en båt?

    //Sandra

    SvaraRadera
  3. Ska ju jobba på färjan i sommar, så hade basic safety-utbildning i fyra dagar //Sofia

    SvaraRadera