tisdag 20 december 2011

Ytterligare en bokvinst.



Jag och ni också, antar jag, deltar i boktpisets julkalender. För några dagar sedan var boken de sökte; Änglamakerskan av "Sveriges mest säljande författare" Camilla Läckberg. Som sig bör när det gäller Läckberg utspelar sig boken i Fjällbacka och häldelser i både dåtid och nutid vävs ihop. Då boken heter Änglamakerskan gissar jag att det har med barnamord att göra.

Lustigt nog vann jag ju boken, efter regnet, förra december. Då den utpelade sig i Kerala lämnade jag dock kvar den i Indien. Inte heller Änglamakerskan kommer att stanna särskilt länge i min vård. Läckberg må inte tillhöra min typ av böcker, men vinsten kommer väl till pass som julklapp till mina föräldrar.
Som vanligt då det gäller boktipset.se skickade de även med smakprov på kommande böcker, fyra stycken den här gången.

2 kommentarer:

  1. Alltid trevligt med bokvinster :) Grattis!!!! Jag har också tävlat en del i julkalendern men såvitt jag vet har inte turen varit på min sida denna gång, så det är skönt att höra att någon av Boktriangelns medlemmar håller ställningarna. // Stina

    SvaraRadera
  2. Bara jag som inte vann i årets tävling då. Vilket kanske i och för sig inte var så konstigt med tanke på att jag inte ens orkade vara med. Ska försöka bli lite aktiv även där de kommande månaderna. Men gratulerar till er båda, en bokvinst sitter ju aldirg fel! //Sofia

    SvaraRadera