måndag 23 april 2012

Organiserat Kaos i Karlstad


Bara för att ytterligare fördröja recensionen av Myggor & Tigrar, viktiga mejl som ska skrivas och samtal som ska ringas störtade jag huvudstupa in i sisyfos-uppgiften att organisera bokhyllorna. Började tröttna på hur bokhögen log triumferade varje gång jag dumpade en ny laddning böcker på hen.Lika bra att försöka tämja den innan hen slår sig ihop med dammråttorna och revolterar. Dessutom har jag redan planterat om alla blommor och sorterat kylskåps magneterna. Ve och fasa för att göra något vettigt på en måndag!

3 kommentarer:

  1. Hehe ja där såg ut att behöva organiseras lite. Men jag ska inget säga, det känns som att mina bokhögar här hemma håller på att ta över mitt rum. De växer okontrollerat och hur mycket jag än läser verkar jag aldrig komma ikapp. Mystiskt...

    SvaraRadera
  2. Ett lovvärt in initiativ, och recensionen kom ju upp den med så småningom. Kanske ska orka mig på ytterligare en recension själv, om jag nu inte skjuter upp det till imorgon... //Sofia

    SvaraRadera
  3. Du ger mig ångest. Planterar om blommor, organiserar bokhyllor, sorterar kylskåpsmagneter (?). // Stina

    SvaraRadera