torsdag 18 februari 2016

Pojkarna som film

Ni brukar ju ha bättre koll än mig, men ifall ni missat det så tänkte jag tipsa om att "Pojkarna" av Jessica Schieauer, som vi haft som månadsbok här i triangeln under Stinas dödssynds-tema, har blivit filmatiserad. Den 19 februari tror jag att den kommer att ha premiär, alltså imorgon.

Ronja och jag såg en intervju med skådespelarna som spelar Kim i filmen, och tyckte det var kul att de fått tag på så lika skådespelare till rollen. Tror att den fått ganska bra kritik också, så vi kan ju hoppas att den blir bättre än filmatiseringen av "Cirkeln". Kanske något att se ihop på bio, Stina?

// Sofia

2 kommentarer:

  1. Vad kul, detta hade jag missat helt. Var har jag varit i år? Just ja, Arkiv X. Snart inne på säsong 5 folk :) // Stina

    SvaraRadera
  2. Du har ett så rikt liv, he he //Sofia

    SvaraRadera