söndag 14 mars 2010

Boklördag!

Det visade sig bli en riktig boklördag igår, eftersom jag efter att ha läst ut "Guru" också hann igenom både "Populärmusik från Vittula" och en drömtydarbok jag fått i julklapp av min kära syster. Måste säga att den förstnämnda verkligen inte var my cup of tea! Gillade den inte alls och om det inte vore för att jag har någon slags mental blockering mot att lägga ifrån mig en bok innan den är färdigläst hade den fått stryka på foten redan efter de första kapitlen. Efter att ha läst hur huvudpersonens kompis åt av sina egna (och andras!) snorkråkor så var mitt (botten)betyg redan satt. Töntbok! Läs inte!!!

2 kommentarer:

  1. Gjorde tyvärr misstaget att köpa Populär musik på en bokrea för några år sedan. Håller med, boken är ta mig fan usel. Förstår inte varför den blivit så hyllad. //Sandra

    SvaraRadera