torsdag 8 mars 2012

Backman tipsar; Alex lyssnar.

Jag borde ta tag i den här bloggen. Verkligen ägna mig åt den, visa hur mycket den betyder. Visa hur mycket kontakten med er fortfarande värmer. Att jag fortfarande räknar er till mina närmaste vänner, trots att vi varken hörs eller ses ofta. Men jag kan inte, inte just nu i alla fall. Förlåt. Jag vet inte om jag kan skärpa mig, om jag kan uppdatera oftare. Inte nu o alla fall. Jag orkar inte. Förlåt.
Istället tipsar jag om Linn Öberg. En svensk Singer/songwriter som nyligen uppmärksammades i Fredrik Backmans blogg.

1 kommentar:

  1. Mja, jag är ju också rätt dålig på att höra av mig kan jag erkänna. Och det det har ju inte blivit allt för många blogginlägg heller den senaste tiden... Men men, ibland har man tid och ork och ibland inte, tur i varje fall att vi inte tappar sugen allihopa på samma gång. Tycker det är kul att vi hållit igång på bloggen ända sedan starten i alla fall, även om vi haft våra bloggtoppar och bloggbottnar. Hoppas den fortfarande kommer att vara igång om några år. Sjukt bra låt förresten :) // Stina

    SvaraRadera