lördag 3 mars 2012

Bloggrecension

Så var februaris bloggläsning avslutad! Dags för en kort summering och någon slags recension således.

Vi börjar med Backmans blogg. Den kommer jag nog även fortsättningsvis att besöka när andan faller på. Den är helt enkelt sjukt kul. Man kan inte låta bli att sitta och småfnissa framför datorn när man läser. Så att försöka smygläsa den under jobbtid är inte att rekommendera, om man nu inte har ett så fantastiskt kul jobb att man kommer undan med det. En blogg man blir på gott humör av helt enkelt. Inläggen som handlar om hans och kumpanens jakt på nytt kontor är out of this world. Jag dog lite när jag läste. Har ni missat dessa av någon anledning måste ni in här och här och läsa. Och den här får man inte heller missa!

Crambys blogg var helt okej men ingen ny bloggfavorit. Den bjöd dock på ett trevligt musiktips i form av countrydoftande Pistol Annies som blivit lite av en ny favorit. Hade jag haft Spotify hade de gått på repeat under veckan men jag har fått nöja mig med att you-tuba. Här är några av de bästa låtarna. Bra eller hur?







Stina

1 kommentar:

  1. Håller med om Backmas blogg! Så underbar! Den andra hade jag inte ens energi nog att kolla in, så bra att du tipsade om musiken. Hoppas att de finns på Spotify. //Sofia

    SvaraRadera