tisdag 22 januari 2013

Liten blir stor


Min stora lilla kille!

Lillgrabben blev ett helt halvår i helgen, lördagen den 19:e januari närmare bestämt. Det firade vi bland annat med att förkovra oss med lite kvalitetslitteratur:

Snövit is the shit!
Sååå vackra bilder!!!
Tack Alex!

Mest tittade vi ju på bilderna förstås, men jag tror att jag kan tala för både mig och lillgrabben när jag säger att vi längtar efter att han blir ännu lite större så att vi kan läsa den på riktigt. Titta bara på de läckra (och aningen hemska) bilderna! We like a lot!

För att inte tala om när han blir så stor att jag kan pracka på honom min utomordentliga favoritsmak, som denna gamla favorit:


// Sofia

2 kommentarer:

  1. Oh vilken fin bok. Man kan lite på Alex att lyckas hitta kvalitetslitteratur även för de små. // Stina

    SvaraRadera
  2. Eller hur! Såå vackra bilder! Och erkänn, ingen barnlitteratur är ju komplett innan elakingen får dans med glödgade skor (fnu var ju det i Askungen va, men you know what I mean) //Sofia

    SvaraRadera