söndag 28 juni 2015

Månadstema-förvirring

Det har ju varit en viss förvirrning om vem som haft månadens tema vissa månader (läs: jag har en tendens att sno Stinas teman. Nu senast i mars i år... Sorry Stina!) och därför tyckte jag det var på tiden att vi fick ner det skriftligt vem som har tema vilken månad. Har därför lagt in en lista på vem som har vilken månad i överst i vänsterspalten i bloggen. Har jag fått fel ordning på vem som har vilken månad frå ni hojta, men det känns som att jag fått det hela rätt?! Om inte annat ber jag om ursäkt för att ha snott någons juli-tema.

// Sofia

7 kommentarer:

  1. Frak också, skrev en lång och fin kommentar som google raderade. Sofia: tack för att du tog dig an förvirringen. Kvinnan i sanden var dock inget tema, kommer kanske att bli.
    Mars var mitt tema & skulle varit västerbotten pga flyttade från umeå den månaden. Eller Robotar pga awesome :)
    Juni är min månad, minns detta pga min födelsedag 14/6. Temat skulle kommit upp 16/6 och handlat om Ulysses som utspelar sig 16/6 och hur staden används. Därav också kommentaren på bibliotekarien, humoristisk bibliotekarie pga tråkigt tema.
    Har ett tema på lut så jag har inget emot att ta augusti istället. Anbars lägger jag upp juni om två dagar.
    Förlåt min otrevliga ton i kommentaren. Skriver från mobilen och är sur på google.
    /alex

    SvaraRadera
  2. Har uppdaterat nu, men något har blivit fel då temat för november 2014 var Stinas och december mitt, vilket borde ha gjort att Alex skulle ha februari. Men som sagt någonstans har det blivit en miss och kan inte riktigt hitta var. Föreslår därför att vi hoppar tema för februari i år och sen kan Alex sno mitt augustitema om du vill eftersom jag snodde ditt mars-tema. Har dock inget emot att du tar juni också då det ju är din månad. Ni kan ju titta på ordningen och säga vad nu tycker. Funkar det? //Sofia

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Bra ide också att ha en tema-lista på bloggens startstida. Överblick är awesome :)

    SvaraRadera
  5. Hej igen. Förlåt för allt krångel, jag räknade fel. Februari var mitt tema och mars tillhör Sofia. Föreslår därför att Sofia, du behåller augusti och jag tar vid i september, som listan visar.

    SvaraRadera
  6. Oj vad snurrigt det blev. För min del funkar det bra om vi kör på som det står på listan just nu. Vad tycker du Stina? Är det ok med dig? För övrigt så var mars faktiskt inte mitt tema, så var det inte Alex jag snodde det för så var det Stina.... Sorry igen, men nu med en lista över vem som har vilken månad borde jag kunna hålla fingrarna i styr. Vi får se helt enkelt....//Sofia

    SvaraRadera
  7. Mycket bra initiativ till en lista på bloggen Sofia. Väldig välbehövligt. Nu kanske jag kan få ha mina månader i fred i fortsättningen, mummel mummel :P // Stina

    SvaraRadera