lördag 9 februari 2013

Rullar fram?

Aaron och jag är uppe tidigt denna lördag, ja halvtidigt i alla fall då klockan faktiskt börjar närma sig 08.00. Hur som helst är vi (läs:Aaron) väldigt glada och positiva så här på morgonkvisten. Lillgrabben ligger i gymmet och försöker envist komma på det här med att krypa, och även om han gör vissa framsteg skulle jag knappast vilja kalla det krypa. Nej, snarare rullar han fram....

Något som osökt får mig att tänka på en speciell låt, som Stina och Kalle vänligt nog dedikerade åt mig under min graviditet. Tycket det är på tiden att lillgrabben tar över låten som sin, eller vad säger du Stina?!

Här kommer den i alal fall:


Ha nu en trevlig helg!

// Sofia

2 kommentarer:

  1. Haha lätt att det är :D Den låten kommer att följa honom genom livet. Ett litet arv från hans moster. // Stina

    SvaraRadera