lördag 11 januari 2014

Sofias favoritinlägg 7-4



Nu har det blivit dags att ta en titta på mina favoritinlägg igen, vi rör oss uppåt på listan och ska nu ta en titt på favoriterna 7-4.

7. På plats nummer 7 är det inlägg från våra kära gästbloggare, det har ju varit några stycken sedan starten; både katter, barn och äkta makar. Dessa inlägg är två av mina favoriter från make och katt. Det senare inlägget ett av de mest briljanta inläggen i Boktriangelns historia om jag får säga så ;-).

6. Vi får ju inte heller glömma veckans bok, eller kanske snarare vem, som presenterat dem. Freddie, du är bäst! här vitt skilda böcker har lille Freddie-pojken presenterat genom åren.
Vet du vilken som var hans favorit, Stina?

5. Månadens bibliotekarie har även det varit ett favoritinslag. På senare tid briljant presenterat av ingen annan än vår bästa Alex. Här är två av mina favoriter.

4. Något annat kul är ju quizzar, och genom åren har vi i alla fall hunnit med två stycken, Stinas frukostquizz och mitt dystopiquizz.

Härnäst kommer den spännande avslutning när favoriterna 1-3 presenteras. Vem är det som har skrivit MITT favoritinlägg genom tiderna? Om ni inte vill missa detta spännande avslöjande rekommenderar jag er att titta in framöver ;-).


// Sofia




3 kommentarer:

  1. Naw lilla Freddie. Och Iris :) Borde inte de ha kommit först på listan? // Stina

    SvaraRadera
  2. Jo det har du ju visserligen rätt i. Freddie är alltid nummer ett //Sofia

    SvaraRadera
  3. Jaaaa, det är han :) Har hört ryktas att det vankas oxfilé för lillpojken ikväll. Det är han såklart värd. // Stina

    SvaraRadera