tisdag 5 april 2016

BtVS rea på Humble Bundle.

Vet inte om ni sett det, men Humble Bundle har serie-rea.
För ca 15USD (ca 121:-) får en 33 st Buffy-relaterade serier.
Visserligen betlar en för nedladdning, men jag har köpt från dem två ggr tidigare och det är en seriös site som sparar ens köp och skickar länkar för nedladdning.
Dessutom går en del av pengarna till välgörande ändamål.

Jag använder Comic rack för att läsa serier, den finns som bra gratis version men jag kör en köpt version. Som sagt, det är en bra läsare men inte perfekt. Kanske Sebbe känner till någon bättre?

Ful länk:

https://www.humblebundle.com/books/buffy-angel-spike-comics


2 kommentarer:

  1. Vet inte ens vad Humble Bumble är... Nedladdning av litteratur/serier är inte riktigt min grej. Jag är gammaldags där, tycker inte om att läsa på datorn. // Stina

    SvaraRadera
  2. He he, inte heller jag är så hipp att jag vet vad det är och läser heller aldrig via dator eller surfplatta. Sen blir det i ärlighetens namn inte jättemycket läst här hemma heller. Någon kväll ibland bara och då är det mest månadsböckerna jag försöker hinna. Men tack för tipset. //Sofia

    SvaraRadera