torsdag 15 april 2010

Nytt i bokhyllan


Har fått en hel del nytt att läsa den senaste tiden. Böckerna jag beställde från Adlibris för ett tag sedan har äntligen kommit, och under mitt Stockholmsbesök hittade jag också en del kul.

Böckerna uppifrån och ner:
Mannen på Trinisla av Jerker Virdborg
Kitty och cirkusartistens gåta av Caroline Keene
Försvinnarna av Jerker Virdborg
The Body av Stephen King
The Hole av Guy Burt
Ingmar Bergman and the Rituals of Art av Paisley Livingston

Tidningarna från vänster till höger:
Nöjesguiden nr 3 2010
Fashionation (samma nummer men med 2 olika omslag)
Swedish Film nr 1 2010
Modesty Blaise, Mordligan och Den försvunne vetenskapsmannen
Scooby Doo! nr 9 2009

Stina

2 kommentarer:

  1. Är du helt säker på att Kitty och cirkusartistens gåta inte är lite väl svårtläst för en person av din kaliber?

    SvaraRadera
  2. Jo jag vet, tvekde lite i affären faktiskt. Men jag tänkte ge den en chans i alla fall. Om den inte är allt för svårläst kanske det till och med kommer en recension här på bloggen så småningom :P

    SvaraRadera