lördag 12 juni 2010

Försmak av sommaren

Bara för att jag är så himla snäll så bjuder jag på ett litet smakprov från juli månads boktema redan nu. Närmare bestämt på baksidestexten från en av de böcker jag valt ut (dock inte från månadens bok). Vilken bok det gäller och vad temat är behåller jag dock för mig själv ett litet tag till.. men kanske kan ni ana vad det rör sig om.

Håll till godo!

”Det finns dagar när sommaren är som allra varmast, när luften står stilla, då det är som om naturen och verkligheten håller andan. Dagar då ingenting händer, men då allt förändras”.

Denna bok utspelar sig en sådan dag, närmare bestämt under ett dygn i juli.

Stina

2 kommentarer:

  1. Det är inte The Body? Men det måste ju vara ett sommartema i alla fall, eller hur?

    SvaraRadera
  2. Bra gissat, den boken ingår faktiskt i temat som är just sommar. Men det är inte från den boken som baksidestexten kommer. Lägger ut nästa tema senare i veckan innan vi drar till Stockholm så får du veta vilken bok texten kommer ifrån.

    SvaraRadera