lördag 12 juni 2010

Månadens tips

Nu var det länge sedan vi hade ett Månadens tips här på bloggen (har vi haft mer än ett?), inte sant? Men nu kommer ett i alla fall, och ett riktigt bra sådant dessutom, i alla fall om jag får säga det själv.

Det jag vill tipsa om är författaren Neil Gaimans hemsida. Om ni nu missat det förstås. Har ni det så är det värt att checka in.

Han skriver underhållande och roliga inlägg och uppdaterar ofta. Kan ni inte få nog av Neil Gaiman är det ett måste. Men man behöver inte vara värsta Neil Gaiman-fanatikern för att uppskatta hans inlägg. Det funkar alldeles utmärkt ändå. Perfekt om man bara känner sig lite allmänt uttråkad nån kväll och behöver lite förströelse. Nu har han precis skaffat sig en hund också. Ni måste kolla in de gulliga bilderna och läsa bakgrundshistorien, så sött :)

http://journal.neilgaiman.com/
Så, check check?

Stina

2 kommentarer:

  1. Följde den ett tag faktiskt och hade den på min dagliga blogg-läsar-list. Men det var ett tag sedan, ska kanske ta och lägga till den igen.

    Den var ju som du säger en aning småkul att läsa och han uppdaterar den ju flitigt också. Dessutom lägger han ju ut utdrag från böcker han håller på att skriva också vilket ju är lite kul. Vi kanske borde börja följa iaf utdragen han skriver och dsikutera i bloggen vad vi tycker om den. Skulle vara lite kul tycker jag. vad säger ni?

    SvaraRadera
  2. Ja absolut, då får jag en anledning att lägga till honom i min dagliga blogg-läsning igen. Jag hade också en period när jag läste hans blogg varje dag, men det har varit så mycket nu att jag inte läst på länge. Låter som en bra idé tycker jag.

    SvaraRadera