lördag 16 oktober 2010

Ett fall för Drew- Kitty Drew!


På förslag av Stina, för att fira bokdagen, gick min dag i mysteriernas tecken då den romanperson jag valde att gestalta var allas vår favoritdeckare Kitty Drew. Tyvärr visade det sig att jag inte alls hade samma förmåga att attrahera mysterier som henne. Det mest mystiska som hände mig var när jag inte kunde hitta mina hemnycklar (efter en stunds letande hittade jag dem i min handväska), så tyvärr fick jag ingen nytta av mina säkerligen stora kunskaper inom deckeriet.


På jakt efter ledtrådar (gud vet till vad) på en random hotelltoalett

2 kommentarer:

  1. Du ser i alla fall proffsig ut med ditt förstoringsglas :) det är ju alltid nåt

    SvaraRadera
  2. Lätt att jag gör, för är det någon som vet hur man hanterar ett förstoringlas så är det jag! //Sofia

    SvaraRadera