torsdag 16 december 2010

Snape was here!




Eftersom Stina förra året önskade sig Allan Rickman av djävulen för det ringa priset av sin odödliga själ, och allt hon fick för besväret var två klippdockar av ovan nämnda person tog jag på mig uppgiften att ge henne bättre valuta för pengarna. Så lagom till jul förra året fick jag Snape att lova att svänga förbi, men pga förseningar och annat trams kunde han inte komma förrän nu.

Men vilken underbar vecka det blev! Tyvärr kunde vi inte riktigt komma överrens om vem av oss som förtjänade honom mest. Men vi kan nog säga att jag vann eftersom han numera räknas som min förstemake (blev mycket fina bilder då han följde med till Stockholm under vår prova-brudklänningar-weekend).




Under sin vistelse hos oss hann Snape också med att umgås med barnen, och han och Freddie verkade komma mycket bra överrens. Iris var mer skeptisk och tyckte att han fick alldeles för mycket uppmärksamhet.



Självklart blev det också lite sightseeing i ett snöigt Visby också med höjdpunkter som ringmuren och kärleksporten. Fast Snape verkade tycka mest om gutefåren:).

2 kommentarer:

  1. Host pojkvänstjuv host polygamist host-host

    SvaraRadera
  2. Är det avundsjukans fula tryne jag skymtar....//Sofia

    SvaraRadera