onsdag 15 december 2010

Slumpen är ingen tillfällighet?

När jag ändå var tvungen att vara på universitetet från 8-17 tyckte jag det var lika bra att få biblioteket överstökat. Min plan var som bekant att ta med två damer vid namn Carmilla och Lolita till Indien. Så, glad i hågen över att äntligen få lånandet överstökat börjar jag leta efter sagda böcker, bara för att få veta att de precis blivit utlånade! uppenbarligen behövde någon två böcker som inte blivit utlånade på flera månader, som inte heller står som kurslitteratur. Tro det eller ej, men till och med referens exen var borta.
Vad som är än konstigare är att böckerna lånades ut bara några timmar innan jag kom till biblioteket.

Vad sägs om några konspirationsteorier? Let's go wild!

Som plåster på såren rafsade jag ihop en hög med vampyrrelaterade böcker.

2 kommentarer:

  1. Scaaaaary! Det här känns ju inte riktigt bra;). Jag tror på ett omen av något slag. //Sofia

    SvaraRadera
  2. Ja, ett järtecken! Rädde sig den som kan!!!!!

    SvaraRadera