tisdag 11 december 2012

I Am A Laser

Tyckte att Lowdens förra dagboksinlägg var ganska kul, så jag var tvungen att göra en rip-off. Jag uppmanar er att göra detsamma om ni har tid och lust. Får jag gissa att Sofia väljer Dylan i så fall? Vad det blir för Alex del vågar jag inte ens försöka gissa, men säkerligen blir det något bra :)

I Am A Laser. Vad är ni?

Choose a band and answer only in song TITLES by that band:
David Bowie

Are you male or female:
I Am A Laser

Describe yourself:
I´m Deranged

How do some people feel about you:
Space Oddity

How do you feel about yourself:
A Small Plot Of Land

Describe where you want to be:
There Is A Happy Land

Describe what you want to be:
Future Legend

Describe how you live:
Brilliant Adventure

Describe how you love:
Love You Till Tuesday

Share a few words of wisdom:
The Pretty Things Are Going To Hell

Avslutar med en Bowie-tribut. Ni har säkert sett den förut, men den är så bra att man kan se den igen. Jag gissar att Maroon 5 inte sett den här videon innan de skrev sin hitlåt.
 
 
 

Stina

3 kommentarer:

  1. Ha ha HAAAA. Så klockren! Varför görs inga sådana videos längre?? //Sofia

    SvaraRadera
  2. För övrigt, i och med att du tydligen är Laser - skulle du då säga att du är en hen? Eller är detta något helt nytt?

    Space Oddity kan jag skriva under på, he he, men Future legende? Dream on....

    Och jupp, the pretty things are indeed going to hell.... //Sofia

    SvaraRadera
  3. Det är något helt nytt, Sofia. Jag är ett unikum. Resten väljer jag att inte kommentera... // Stina

    SvaraRadera