tisdag 11 december 2012

Oh Well There´s Always Reincarnation

Det slår mig när jag räknar efter att jag inte har läst en enda rad i Allt på nästan exakt ett år (senaste rapporteringen var 8 december 2011). Times flies. Särskilt när man gör roligare saker än att läsa trista böcker.

Men nu är jag på begäran (Sofias) igång igen. Ni kanske inte tror mig (eftersom ni hört det förut) men 2013 är året då den här stentrista romanen kommer att bli utläst. 92 sidor kvar bara, så nu har nedräkningen börjat på allvar.

Vecka 60-112.
 
Det bästa
2005 Vecka 44 Tisdag (s. 532-533)

Choose a band and answer only in song TITLES by that band:
Fosca
 
Are you male or female:
My Body Isn´t Me
 
Describe yourself:
Diary of an Antibody
 
How do some people feel about you:
Square in the Social Circle

How do you feel about yourself:
On Earth to Make the Numbers Up
 
Describe where you want to be:
There Is Another Country
 
Describe what you want to be:
The Director´s Cut

Describe how you live:
Live Deliberately
 
Describe how you love:
Supine on the Astroturf
 
Share a few words of wisdom:
Oh Well There´s Always Reincarnation

Det värsta
Resten

84 sidor lästa sedan sist.
Är nu på sidan 536, dvs 92 sidor kvar.

Stina

2 kommentarer:

  1. Men Stina, din stackare. Snart är ju Allt utläst. Vad sa du då göra med ditt liv? Vi kan ju hålla tummarna för att Lowden kommer ut med en ny mastodont. Om hon har gjort det lovar jag att du sk få den i julklapp! // Sofia

    SvaraRadera
  2. Det kommer att kännas tomt. Verkligen alltså. Gud vet vad jag ska göra nu. Jag kanske måste skaffa ett liv. Jobbigt. // Stina

    SvaraRadera