torsdag 20 maj 2010

Mer i läsahögen :)

Igår fick jag ett mycket trevligt födelsedagspaket från Sebbes snälla föräldrar, systrar och systerbarn och förutom alla fina presenter och teckningar låg där också ett ex av De gyllene häxornas folk. Det var min söta pojke som bett sin mamma skicka med hans gamla ex av boken efter det att jag gått omking och klagat på Visbys bibliotek som inte hade den i sitt soritment. Så nu har jag ännu mer att läsa. Weee! Hoppas att det går att få tag på uppföljaren bara, sen när min ska-läsa-hög har krympt lite. Den kan nog nästan vara värd att köpas om den inte går att få tag på annars.

3 kommentarer:

  1. Lätt att jag måste få låna den av dig då och få ytterligare lite trevlig sommarläsning. Pleeeease, pretty please!

    SvaraRadera
  2. De gyllene häxornas folk. Vad handlar den om?

    //Sandra

    SvaraRadera
  3. Lätt att du får låna den Stina. Är osäker på om du läst den eller inte? Men det kommer du nog ihåg när du börjar läsa i den.
    Den handlar om ett sändebud som kommer till en annan värld, där människorna är känslösa upp till tonåren, för att observera. naturligtvis uppstår konflikter. Som sagt så är upplägget ganska likt Mörkrets vänstra hand.

    SvaraRadera