onsdag 19 maj 2010

Weeee, vad jag är bra!!!

Vann Boktipsets senaste tävling, så ser nu fram emot 3 nya trevliga böcker att sätta tänderna i. Förutom Föräldrarnas tvärtemotbok kommer också två pocketböcker som ska matcha min smak. Ska bli riktigt kul att se om det kanske kommer någon ny favoritbok där. Hoppas, hoppas! Fick ju även en ny bok av min kära syster som hon vann i Boktipsets senaste tävling, så den ligger också i min ska-läsa-hög. En bok av Per Hagman var det, men kan inte komma ihåg vad den heter.

Och jag råkar också veta att min kära syster har något att berätta hon också.....

2 kommentarer:

  1. Vi är så bra så att det är svårt att greppa. Man kan helt enkelt inte ta in hur bra vi är. Som Sandra kanske skulle ha uttryckt det, the awsomeness, the awsomeness!

    SvaraRadera
  2. The Awesomeness ja... Jag tror helt enkelt inte att vanliga människor förstår hur pass mycket energi det tar att vara så bra som vi är!

    SvaraRadera