tisdag 23 november 2010

Sandras första bokvinst!



Efter en allt för lång dag på Universitetet kom jag hem och tömde mitt postfack. Döm om min förvåning när all plats tas upp av ett stort kuvert. Cynisk som jag är förbannar jag min svaghet för nätshopping. Jag öppnar paketet och ut ramlar bland annat En bok av årets nobelpristagare. En bok jag inte skulle köpa själv, mysteriet tätnar...tills även ett brev från boktipset.se faller ut.
Jag har visst vunnit en av deras tävlingar! Inte för att jag minns tävlingen i sig eller mitt svar. Nu kan boktriangeln stoltsera med ytterligare en vinst.

Med i paketet fanns även 'Det sista regnet.' På baksidan står det att det är en magisk roman som utspelar sig i Kerala. Låter som lovande läsning när jag ska dit i Jul.

2 kommentarer:

  1. Grattis, alltid trevligt med lite nya böcker och gratis dessutom. Må det bli många flera bokvinster i framtiden:) //Sofia

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott! Boktriangeln rular!!!

    SvaraRadera