tisdag 7 december 2010

Joda, lever fortfarande:)

Har haft det himla hektiskt på sistone, så hektiskt att jag inte haft tid för vår kära blogg vilket ju är mycket synd. Och jag som har så mycket att skriva om! Sedan sist har vi hunnit med en bokmiddag på planeten Vinter komplett med varm öl, kyla och mycket snö, Snape har varit på besök (bildbevis och redogörelse kommer inom kort) och så har jag ett helt gäng med böcker som ligger och väntar på att recenseras (bland annat Vägen och Mörkrets hjärta som ju var två av månadens böcker). Men eftersom jag ska iväg imorgon igen får det vänta och förhoppningsvis att det kan bli lite liv i bloggen till kvällen.
Ha det gott fellow boktrianglare och hoppas att även ni får lite tid över till vår stackars blogg.

2 kommentarer:

  1. Jag har inte heller haft tid på sistone, har haft alldeles för mycket att göra. Ett inlägg eller två lovas dock inom kort.Vissa recensioner kanske inte känns så aktuella längre eftersom det var längesedan de var månadens böcker, men bättre sent än aldrig antar jag.

    SvaraRadera
  2. Vi väntar med spänning....//Sofia

    SvaraRadera