torsdag 7 juli 2011

Löneförmån







En veckas jobb på färjan har gett följande skörd:
- Ett antal Aftonbladet och Expressen.
- Aftonbladets Söndagsbilaga.
- Veckans Nu.
- Hänt Extra.
- 2 pocketböcker.

Pocketböckerna kanske inte direkt är något jag skulle ha valt själv; en pusseldeckare, Svärmaren av Anna Bovaller och en självbiografisk roman av ”gangsterdrottningen” Birgitta Andersson, Blondie. Deckaren kan nog passa bra en regning dag men den andra vet jag inte. Kanske får den vandra vidare oläst.

Stina

2 kommentarer:

  1. Japp, det är en mycket trevlig löneförmån. Fyndade ett nr av "Veckans nu" igårkväll. Du får låna om du vill :)

    SvaraRadera
  2. Mmm, har nästan samlat på mig mer tidningar än jag hinner läsa just nu, mest av den skvallriga sorten, typ Se och hör och liknande. Inget jag brukar köpa direkt men lite småkul att bläddra i. Perfekt att slöläsa innan man ska somna. // Stina

    SvaraRadera