onsdag 27 oktober 2010

Höstmys med en kopp te



Hösten kanske inte är min favoritårstid direkt men det är onekligen mysigt att barikadera sig i lägenheten med en bra bok och en kopp varmt te. Jag tror nästan att jag ska följa Sofias förslag, för det är verkligen väder för att sitta inne och mysa.

Jag har laddat upp med te och ett antal böcker av olika kvalitet: Nabokovs Lolita, Kitty och julmysteriet, Allt av Martina Lowden (en tråkbok som det säkert kommer att ta år att orka läsa igenom), Neil Gaimans Kyrkogårdsboken, Skrattes rike av Jonathan Carroll, Per Hagmans Vänner för livet samt några stycken till.

Går ni in på länken ovan och skriver en kommentar innan den 27e november kan ni vinna lite smaskigt polka-te, perfekt för dagarna ni bara vill mysa ner i soffan med en trevlig bok.

Stina

PS. Det här är min första länkning någonsin, och en bildlänkning dessutom. Krävdes en hel del googlande och ett antal försök innan det blev rätt. Men till slut fick jag det att funka. Impade?

5 kommentarer:

  1. Det funkade ju bra med bildlänken, jag är riktigt imponerad. Vad skönt att känna en Guru som kan så mycket ;)Jag böjer mig för din (en)vishet =)

    SvaraRadera
  2. Du har så rätt, din guru är i sanning vis :) men så är kunskap också den envetnes lön. // Stina-san

    SvaraRadera
  3. Låter rikigt höstmysigt:) Du är så teknisk och duktig sötnos, jag hade aldrig klarat det.

    SvaraRadera
  4. Hehe, klart att du hade fixat det gullet. Om inte annat kan din guru ge dig vägledning :P

    SvaraRadera
  5. Låter som du kommer att hu fullt upp med läsande, och jag också eftersom jag fortfarande har ungeför hälften av oktobers böcker kvar att lösa fortfarande. Ska nog försöka hinna igenom någon av dem nu under helgen iaf //Sofia

    SvaraRadera