torsdag 28 oktober 2010

Hur bra är vi inte?!

Har ni tänkt på att medlemmar ur vår Boktriangel tillsammans vunnit Boktipsets Veckans tävling tre veckor i rad? Hur bra är vi inte?!

Dessutom såg jag att Sandras motivering från förra veckans tävling publicerats i ett inlägg. Man skulle berätta om en pocketbok man köpt på grund av dess omslag. Jag tycker ju om att döma böcker efter deras omslag så jag känner att jag måste publicera Sandras motivering här (hoppas du inte har något emot det Sandra, i så fall får du radera det här inlägget).

Jag köper ofta pocketböcker på grund av omslaget,både på gott och ont. En av böckerna jag köpte var Över Näktergalens Golv. Av Lian Hearn. Det var i början av min asiatiska fas och jag tyckte att den röda boken med guldtext på framsidan skulle göra sig väldigt bra i min bokhylla. Efter läsning blev den en av mina favoritböcker och jag köpte snabbt resten av serien.

Stina

5 kommentarer: