torsdag 1 april 2010

Neil Gaiman-quiz

Hej töntar!

Vad säger ni om att avsluta mars månads tema med ett Gaiman-quiz?

http://quiz.svd.se/?sTid=539

Det var rätt svårt måste jag säga, men jag har inte läst allt för många av hans böcker heller. Det kommer en fråga från Amerikanska gudar, så ni borde lyckas skrapa ihop åtminstone ett poäng var. Men säkert får ni många fler, I´m sure :)

Ni kan ju roa er med att försöka slå mitt resultat, vilket inte borde bli allt för svårt... Någon av er måste ju få fler än 4/10 poäng, eller hur?

Let me know how it goes.

Känner ni er ambitiösa kan ni även ta quizet: Vad vet du om gudar?
http://quiz.svd.se/?sTid=598

Well what DO you know? Vill ni slå mig ska ni ta mer än 5/9 poäng.

Stina

2 kommentarer:

  1. Moahh ha ha, Jag rular! Fick 5/10 på Gaimantestet och 6/9 på Gudstetset. Tror dock att ordspråket "Skrattar bäst som skrattar sist" säkerligen kan tillämpas här när Sandra kommer att knäcka våra resultat så att det bara skriker om det! Tycker fö att Giamantestet var ganska svårt, handlade ju mer om hans privatliv än hans böcker. //Sofia

    SvaraRadera
  2. Mmm jag vet, tycker också att det var lite sugigt. Jag hade gärna sett mer bokfrågor, då kanske man hade fått några fler rätt i alla fall. // Stina

    SvaraRadera