måndag 29 mars 2010

TRÖTT!!!!!

Men får skylla mig själv eftersom jag satt uppe på tok för sent igår och tokläste Mumiekongressen. Har nu kommit halvvägs och kan tänka mig att det blir ännu en sen kväll med en utläst bok till följd. Sorry Sebbe, men en bok om läskiga mumier är helt enkelt liiiiiiite roligare än att umgås med dig och det minsta man kan säga om boken är att den är liiiiiiiiite bättre än genomsnittet (för att använda ett av mina all-time favorituttryck). Men skämt åsido, jag tror att jag har blivit lite kär helt enkelt

4 kommentarer:

  1. Har du blivit kär i en mumie? Stackars, stackars Sebbe i såna fall. // Stina

    SvaraRadera
  2. Vilken sorts mumie? //Sandra

    SvaraRadera
  3. Ja, mossliket var ju en riktig goding!

    SvaraRadera
  4. Mmm det låter som en kille för dig. Mosslik är väl mumiernas casanovor, eller har jag fel? // Stina

    SvaraRadera