måndag 29 mars 2010

Tänk på att..

En stängd bok är bara en pappersbunt.

Engelskt ordspråk

Tänk på det boktriangelvänner, och slå genast upp närmaste bok. Snart är det april månad, och då är detta ännu viktigare. Då är det nämligen mitt tema som gäller, det bästa hittills förstås :)

Jag uppmanar er redan nu att göra er redo för april och fyra härliga veckor tillsammans med Guy Burt.

Särskilt avundsjuk är jag på Sandra som får göra honom bekantskap för allra första gången. Läs långsamt och njut. Hoppas du ska gilla honom lika mycket som jag!

1 kommentar:

  1. Ser fram emot det! Men först ska det bli trevligt att läsa ut Mumiekongressen, den måste ju läåmna tillbakas den 7 april och går inte att låna om så ska skynda mig så att du också hinner med den. Tycker inte du borde missa den nämligen!
    //Sofia

    SvaraRadera