torsdag 10 februari 2011

Just när jag börjat ge upp hoppet

Äntligen har min reserverade bok "Lunar Park" av Bret Easton Ellis kommit in till biblioteket. Efter att den varit försenad sedan Sandra hade med den under sitt boktema någon gång i vintras trodde jag inte att den någonsin skulle lämnas tillbaka och ärligt talat var jag rätt säker på att man på biblioteket bara hade slarvat bort den och att den inte alls var försenad. Men nu är den alltså här och den passar ju synnerligen bra in att läsa nu när vi har tema skräck under februari. Började på den redan igår kväll eftersom jag passade på att hämta ut den när vi ändå skulle ner till biblioteket för att lyssna på lite poesi i samband med ett Poetry slam. Självklart kommer en redogörelse, förhoppningsvis innan veckan är slut.

3 kommentarer:

  1. Grattis =) Blir spännande att se om du tycker den är lika läskig som jag tyckte.
    Månadens Joe Hill fanns inte på biblioteket så de erbjöd sig att köpa hem den. Borde väl komma om någon vecka.

    //Sandra

    SvaraRadera
  2. Jo, ska bli spännande, hoppas på att bli riktigt skrämd! //Sofia

    SvaraRadera
  3. Ow den måste jag få låna efter dig!! Älskade verkligen Lustans lagar så det skulle vara kul att läsa något mer av samma författare och se om jag gillar mer av det han skrivit.

    SvaraRadera