söndag 18 september 2011

Kvällens tips!


Tänkte bara tipsa om att ett av månadens stop på vår Supernatural roadtrip visas på tv senare ikväll, I am legend med Will Smith i huvudrollen, baserad på Richards Mathesons bok med samma titel.

Jag har inte hunnit läsa boken än, och betvivlar att jag hinner läsa hela fram till kl 21.30 när den visas på 3an, så jag får nog tyvärr hoppa den. Annars hade den lätt varit ett måste, men jag vill inte spoliera (en förhoppningsvis) fin läsupplevelse med att ha sett filmen innan boken är utläst.

Jag föredrar att veta så lite som möjligt om en bok och brukar inte ens läsa baksidestexten om det är en bok jag fått mig rekommenderad.

Stina

2 kommentarer:

  1. Åhhh, jag vill åka till USA! Nuuuuuuuuuu!

    SvaraRadera
  2. Mmmm jag skulle också hellre vara där än här. Anywhere but heeeere!!!!! // Stina

    SvaraRadera