söndag 18 september 2011

Tribut till vår favoritbibliotekarie


Och vem skulle det vara om inte Rupert Giles från Buffy the Vampire Slayer? Giles är ju inte bara Buffys väktare och mentor utan även bibliotekarie, så därför platsar han utmärkt i vår bokblogg tycker jag.

Så varsågoda, lite trevliga bilder av vår favoritbibliotekare :) Bara för att.













Som om inte bilderna ovan vore nog bjuder jag också på lite skönsång, så snäll är jag.





Och för skojs skulle bjuder jag även på en av Angels sångprestationer. Kanske inte lika njutningsfullt att höra men ändå...


Stina

2 kommentarer:

  1. Vilken underbar idé! Jag har haft alldels för lite Giles i mitt liv på sistone. Vi kanske borde kanske börja utse månadens bibliotekarie i vår bokcirkel. Så vad säger ni, vem ska bli oktobers snygge ehhh.. kompetenta bibliotekarie? The librarian har i alla fall min röst!!!

    SvaraRadera
  2. Jag röstar också för The Librarian, kanske främst för att jag inte kommer på någon annan lämplig kandidat. // Stina

    SvaraRadera