onsdag 19 februari 2014

Vad har du på sängbordet?

I ett försök att bli mer aktiv har jag laddat ner blogger till mobilen.
Det lät som en bra idé, men vi får se hur mycket aktivare jag faktiskt blir

Hur som helst tänkte jag börja på en ny serie inlägg, en serie som är tänkt att organisera mitt läsande, en bokhög i taget. En ny bok får påbörjas när den förra är utläst och boktrianglad osv tills högen är slut och en ny hög får ta dess plats. Visst låter det som en utopi?
Sen kan en ju också fundera på vad min bokhög säger om mig. Både sett till titlarna & att böckerna/tidningarna är ordnade efter storlek.
Vilka böcker har ni på sängbordet? Vad säger de om er?










2 kommentarer:

  1. Det låter onekligen som en utopi :) Du får berätta hur det går. Jag vet inte riktigt vad man kan dra för slutsats om dig utifrån din bokhög. Att du är en komplex personen med ordningssinne? Men Animorhps Alex, ärligt? Där får du allt förklara dig :P // Stina

    SvaraRadera
  2. Vilket kul initiativ Alex, tänker jag nog också sno :). He he, håller med Stina om att bokhögen lätt visar på ordningssinne. Jag skulle nog vilja säga att bokhögen tillhör en ordningsam, litterärt intresserad feminist med ett barnsligt drag, då både Animorfs (do tell us!) och Fables finns med i högen. // Sofia

    SvaraRadera